Tuesday 24 November 2015

Oh Mr.Pilot

Nak cerita sikit ni...Aku ni first time jatuh cinta masa form 4 dulu.Eiiiii...cinta monyet!!!stop2,bukan cinta monyet eh..i belum couple2 lagi.berbalik kpada cerita..aku fall in love tu,itulah pertama dan terakhir..

Nak tahu fall in love to whom?haha.pilot...tak percaya?ha sudah...tapi betul lah..

Kejadian ni berlaku masa aku first time prgi kuching.aku dari lawas..so,flight nak pergi kuching,macam ni..lawas-miri-kuching...flight lawas-miri ni guna twin otter..so,psawat ni jenisnya kita boleh nampak kokpit.

Boleh jugak tengok pilot dekat depan...so,inilah masanya..

Kapal terbang pun dtang,co-pilot dia pun keluar..perrggghhh...handsome beb..dia berdiri entah tengok jalan raya depan(agak pelik di situ)lepastu mula penerbangan...*for information tak ada apa benda pun berlaku msa flight ni..hihi

Tapi!!ha ni lah masanya..dh nak blik dri kuching dah...so flight miri-lawas.tiba2 petugas kaunter cakap flight kami batal.what!!!flight sepatutnya jam 12 pm ditunda hingga pkul 5 pm

Bukan main marah lagi masatu..tapi,kami 1 family masih ada kesabaran...hihihi..ada rasa geram jugak lah..

"Siapa pilot kerja ni,hujan sikit pun tak pandai landing"ha tu lah yg aku cakap...punya lama kami tunggu.sakitnya tuh di sini di dalam hatiku(amboi...)

Masuk dah bilik berlepas,betul!sungguh aku tak sabar nak tengok pilot bertuah masa tu..rasa nak marah ni...

Tapi,sekali yang keluar,pilot tu lagi!!!maksud i co-pilot tu..hensem.hilang terus rasa marh.lagipun tak sombong...dia bersalam2 dgn staff2 lain..*tak tau lah jugak agenda dia

Marah dah hilang...dalam pesawat,10 min slps take off seingat saya,perrghhh..bukan main terkezzzut aku mr pilot tu toleh belakang.bukan sekali,tapi 2 kali..

Aku harap aku tak perasan sangat..tapi memang betullah akh dapat rasa dia tengok aku..hihihi

Lpastu,smpai dah...tapi,sedihkan...pilot tu smpai sekarang belum aku jumpa lagi.huhuhu

No comments:

Post a Comment